Sad je vrijeme za članstvo u KROZP

Što donosi članstvo u KROZP?

Pravo na besplatne savjete u zaštiti svojih potrošačkih prava

Mogućnost razmjene pozitivnih i negativnih iskustva

Pravo sudjelovanja u kreiranju politike zaštite potrošača

Mogućnosti nominiranja u savjetodavna tijela za zaštitu potrošača lokalne/regionalne samouprave

Mogućnosti nominiranja u Povjerenstva za reklamacije potrošača u trgovačkom društvu koje pruža javnu uslugu

Pravo na besplatni newsletter „Potrošački vjesnik“

Pravo besplatno nazočiti svim edukacijama o zaštiti prava potrošača koje organizira KROZP ili ROZP

Pravo besplatno primati sve informativno-edukativne materijale koje izdaje ROZP

Pravo na besplatne informacije o svim promjenama i novostima u legislativi zaštite potrošača

Pravo pomaganja oštećenim potrošačima u ostvarivanju svojih potrošačkih prava

Od 01. siječnja 2017. godine savjetodavnu komponentu zaštite potrošača Razvojne organizacije zaštite potrošača u potpunosti je preuzeo Klub potrošača.
Kako bi potrošač mogao iskoristiti pravo na informaciju tj. savjetodavnu pomoć, obvezan je biti član kluba, te prilikom poziva priopćiti šifru/zaporku/ koju je primio elektroničkom poštom prilikom registracije tj. učlanjenja u Klub.

Obratite pozornost na cijene istaknute na proizvodima. Trgovac je dužan prodati proizvod po cijeni koja je istaknuta na proizvodu ili na prodajnom mjestu. Ako je proizvod na akciji ili na nekom drugom promotivnom obliku prodaje u prodavaonici trgovac mora istaknuti uz redovnu cijenu i cijenu za vrijeme takvog oblika prodaje proizvoda.

PRODAJA U PRODAVAONICAMA

  • Obratite pozornost na cijene istaknute na proizvodima. Trgovac je dužan prodati proizvod po cijeni koja je istaknuta na proizvodu ili na prodajnom mjestu.
  • Ako je proizvod na akciji ili na nekom drugom promotivnom obliku prodaje u prodavaonici trgovac mora istaknuti uz redovnu cijenu i cijenu za vrijeme takvog oblika prodaje proizvoda.
  • Trgovci često nude uslugu zamatanja poklona. Obratite pozornost je li trgovac istaknuo da je zamatanje poklona besplatno ili se plaća, te naplaćuju li se dodatno papir za zamatanje i ukrasi. Trgovac sve navedeno mora istaknuti jasno, vidljivo i čitljivo u prodavaonici.
  • 27. prosinca 2018. godine započinje zimsko sezonsko sniženje. Za vrijeme trajanja sniženja, trgovac je također dužan istaknuti cijenu koju je proizvod imao prije sniženja zajedno s cijenom tijekom sniženja kako biste mogli donijeti pravilnu odluku o kupovini.
  • Trgovac vam je dužan izdati račun. Ako ste kupili proizvod na kojem se kasnije pojavio materijalni nedostatak, možete se putem pisanog prigovora obratiti trgovcu. Način podnošenja pisanog prigovora mora biti istaknut u prodavaonici. Trgovac je na vaš pisani prigovor dužan odgovoriti u roku 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
  • Ako ste za proizvod dobili garanciju (jamstvo), možete se pozvati i na uvjete iz garancije (jamstva) prema trgovcu, ali i proizvođaču proizvoda ukoliko je i proizvođač izdao garanciju (jamstvo).
  • Danas sve više trgovaca omogućuju povrat kupljene i ispravne, ali neupotrebljavane robe. Bitno je da znate da navedeno ovisi isključivo o poslovnoj praksi trgovca.

 

PRODAJA PUTEM INTERNETA

  • Želite izbjeći nadolazeće predblagdanske gužve u prodavaonicama te ste se odlučili na kupnju putem interneta, provjerite nalaze li se na internet stranici kontakt podaci trgovca kao što su naziv trgovca, adresa trgovca, adresa elektroničke pošte na koju se možete obratiti u slučaju problema i sl.
  • Pročitajte komentare drugih potrošača, odnosno informirajte se o iskustvima drugih potrošača koji su kupovali proizvode putem internet stranice trgovca od kojeg namjeravate kupiti proizvod i to putem društvenih mreža i foruma.
  • Trgovac koji prodaje putem interneta obvezan je na svojim stranicama istaknuti informacije o potrošačkim pravima kao što su, primjerice, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana, te mogućnost pozivanja na odgovornost za materijalne nedostatke u roku dvije godine od kad je potrošaču roba predana u posjed.
  • Plaćajte sigurnim sredstvima plaćanja, primjerice plaćanje pre-paid karticom (karticom sa limitiranim iznosom sredstava) ili putem PayPal servisa često su najsigurniji način plaćanja putem interneta.
  • Ukoliko plaćate kreditnom karticom, a nastane problem s kupnjom, možete se obratiti svojoj kartičnoj kući i poništiti transakciju te zatražiti povrat novca kroz proces zvan chargeback.
  • U slučaju problema s trgovcem od kojeg ste kupili proizvod, a kojeg niste uspjeli riješiti putem pisanog prigovora, možete podnijeti pritužbu na Platformi za online rješavanje potrošačkih sporova (Platformi za ORS).   

MINGPO

Izazov 2018

Prijavnica

Kako bi vidjeli sve sadržaje potrebno je da se prijavite

Prijaviti se mogu ISKLJUČIVO članovi KROZP koji su ispunlli pristupnicu i platiti članarinu za tekuću godinu.

Hrvatsko toplinarstvo

Svjedoci smo teškoća kroz koje prolazi Hrvtaska na putu ka uređenoj demokraciji i tržišnom gospodarstvu. Najveću cijenu te tranzicije plaćaju potrošači srednjeg i nižeg sloja, kojima trgovci i institucije nameđu nesnošljive namete, poreze i usluge. Nijedan politička struktura do sada nije brinula o potrošačima, pače u svojim Programima i priliko vođenja predizbornih kampanji riječ „potrošač“ je tabu, zabranje riječ, sramotna riječ, nijedan hrvatski potičar je do sada nije javno izgovorio.  

Opširnije...

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information