Sad je vrijeme za članstvo u KROZP

Što donosi članstvo u KROZP?

Pravo na besplatne savjete u zaštiti svojih potrošačkih prava

Mogućnost razmjene pozitivnih i negativnih iskustva

Pravo sudjelovanja u kreiranju politike zaštite potrošača

Mogućnosti nominiranja u savjetodavna tijela za zaštitu potrošača lokalne/regionalne samouprave

Mogućnosti nominiranja u Povjerenstva za reklamacije potrošača u trgovačkom društvu koje pruža javnu uslugu

Pravo na besplatni newsletter „Potrošački vjesnik“

Pravo besplatno nazočiti svim edukacijama o zaštiti prava potrošača koje organizira KROZP ili ROZP

Pravo besplatno primati sve informativno-edukativne materijale koje izdaje ROZP

Pravo na besplatne informacije o svim promjenama i novostima u legislativi zaštite potrošača

Pravo pomaganja oštećenim potrošačima u ostvarivanju svojih potrošačkih prava

Od 01. siječnja 2017. godine savjetodavnu komponentu zaštite potrošača Razvojne organizacije zaštite potrošača u potpunosti je preuzeo Klub potrošača.
Kako bi potrošač mogao iskoristiti pravo na informaciju tj. savjetodavnu pomoć, obvezan je biti član kluba, te prilikom poziva priopćiti šifru/zaporku/ koju je primio elektroničkom poštom prilikom registracije tj. učlanjenja u Klub.

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u subotu je na zagrebačkome Cvjetnom trgu započelo sa javnom kampanjom pod nazivom „Sve na jednom mjestu“ kojom se građanima, potrošačima i poduzetnicima želi predstaviti i približiti alate koje imaju na raspolaganju, a koji im mogu pomoći da ostvare svoja prava i iskoriste poslovne prilike koje pruža zajedničko europsko tržište.

"Kroz različite instrumente i alate naši poduzetnici primjerice mogu doznati informacije o načinu na koji se u drugim državama može osnovati tvrtka, koje tehničke specifikacije je potrebno da udovoljavaju njihovi proizvodi itd.", rekla je potpredsjednica Dalić.

Također, navela je i kako građani najviše koriste alate i servise koji se tiču prava potrošača i zaštite potrošača, a poduzetnici sve više koriste alate koji im olakšavaju i pružaju podršku u poslovnim aktivnostima na drugim tržištima.

Voditelj Predstavništva Europske komisije (EK) u Hrvatskoj Branko Baričević,koji je podržao događanje, istaknuo je kako je važno da se građani i poduzetnici upoznaju sa svim alatima koji su im na raspolaganju.

Zaštita potrošača, kako je kazao, jedan je od bitnih segmenata koji EK propagira i cilj je da na čitavom europskom tržištu potrošači imaju jednaka i jedinstvena prava. Zalažemo se da roba koja se prodaje ima istu kvalitetu, rekao je Baričević.

Napominjemo kako je uspostavom određenih mehanizama i alata do kojih se pristupa preko internetskih portala, mailom ili telefonom građanima, potrošačima i poduzetnicima dana mogućnost da se izravno obrate za savjet ili pomoć.

Neki od tih alata su nacionalni centar SOLVIT koji može pomoći u slučaju problema s administracijom u nekoj od država EU, primjerice u povratu poreza, potvrdi boravka ili socijalnom osiguranju.

Želi li pak tko osnovati tvrtku u Hrvatskoj ili drugoj državi EU-a i treba informaciju o uvjetima, pomoći će mu jedinstvena kontaktna točka za usluge, a sve informacije dobit će na portalu www.psc.hr.

Za pomoć u rješavanju potrošačkih problema razvijeno je nekoliko alata i komunikacijskih kanala. Tako se primjerice putem centralnog informacijskog sustava za potrošače može postaviti pitanje ili podnijeti prijava inspekciji u slučaju povrede nekog od potrošačkih prava, u rješavanju problema s web trgovcem pomoći će Europski potrošački centar Hrvatska.

MINGOPO

Izazov 2018

Prijavnica

Kako bi vidjeli sve sadržaje potrebno je da se prijavite

Prijaviti se mogu ISKLJUČIVO članovi KROZP koji su ispunlli pristupnicu i platiti članarinu za tekuću godinu.

Hrvatsko toplinarstvo

Svjedoci smo teškoća kroz koje prolazi Hrvtaska na putu ka uređenoj demokraciji i tržišnom gospodarstvu. Najveću cijenu te tranzicije plaćaju potrošači srednjeg i nižeg sloja, kojima trgovci i institucije nameđu nesnošljive namete, poreze i usluge. Nijedan politička struktura do sada nije brinula o potrošačima, pače u svojim Programima i priliko vođenja predizbornih kampanji riječ „potrošač“ je tabu, zabranje riječ, sramotna riječ, nijedan hrvatski potičar je do sada nije javno izgovorio.  

Opširnije...

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information